St. John's School Sidmouth - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Thomas Janssen - WaarBenJij.nu St. John's School Sidmouth - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Thomas Janssen - WaarBenJij.nu

St. John's School Sidmouth

Door: Thomas Janssen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

08 Januari 2018 | Nederland, Venlo

Deze stage in Engeland begon voor mij bij de vraag waar ik mijn laatste studiepunten voor het International Teacher Program wilde gaan verzilveren. In overleg met Mr. O'Connor en Kees-Jan van Oorsouw kwamen we op een mooi adres in Zuid-Engeland, genaamd St. John's International School.
Kees-Jan wees mij op de reisverslagen van Tim van Baardewijk, een medestudent die vorig jaar hier een periode heeft gezeten. Na het lezen van zijn reisblogs was ik direct enthousiast. Waar kan ik tekenen?

Na een boel e-mailtjes versturen, enkele Skype-gesprekken voeren, en het aanvragen van een studiebeurs, een VOG en een Engelse Police Check is het dan eindelijk zover. Mijn tijd in Engeland staat op het punt om te beginnen.
Met twee volgepropte koffers zal ik woensdag met de auto naar Schiphol gaan. Vanuit daar zal een vliegtuig mij naar Exeter brengen, waar mijn Engelse avontuur zal beginnen. In dit reisblogs zal ik jullie op de hoogte houden van mijn tijd daar.

  • 09 Januari 2018 - 13:25

    Kees-Jan:

    Goede reis!
    K-J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Hallo allemaal, Ik ben Thomas, docent geschiedenis in opleiding aan de HAN Hogeschool te Nijmegen. Vanaf januari tot aan juli zal ik in Devon, Engeland verblijven. In dit reisdagboek zal ik in het kader van de minor Internationaal Perspectief in het Buitenland mijn ervaringen delen over mijn verblijf in St. John's School.

Actief sinds 21 Nov. 2017
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 8878

Voorgaande reizen:

10 Januari 2018 - 12 Juli 2018

St. John's International School, Sidmouth.

Landen bezocht: